Skip to content

درباره تیم گیم میت

“گیم میت، به عنوان یک پلتفرم اختصاصی برای عشق به بازی و دوست یابی، به جامعه گیمینگ می پیوندد!”ما به عنوان تیمی از علاقه مندان به بازی و رقابت، در جهت ایجاد یک فضای مجازی برای مدیریت رویداد ها، طیف گسترده ای از بازی‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های تخته را ارائه میکنیم. تیم ما برای ارائه بهترین تجربه از بازی در کنار شماست!

اهداف مجموعه

تلاش ما بر ارائه امکاناتی ساده و کارآمد برای برگزاری و شرکت در رویدادهای گروهی و بازی‌های محبوب، از جمله مافیا است. ما به همه‌ی صاحبان و بازیکنان بازی خوش آمد می‌گوییم و از اینکه بتوانیم ارتباطی معنی‌دار بین افرادی با سلایق متنوع در جامعه گیمینگ بسازیم، بسیار مفتخریم.

ما معتقدیم که بازی نه تنها باید سرگرم کننده باشد، بلکه به بازیکنان کمک کند تا مهارت های نرم مهمی مانند ارتباط، رهبری و حل مسئله را توسعه دهند. به همین دلیل است که ما چالش ها و وظایف مختلفی را در بازی گنجانده ایم که بازیکنان را ملزم به همکاری و تفکر انتقادی برای رسیدن به اهداف خود می کند.

تصویر گرافیکی مرد و دو زن

همکاری

تیم گیم میت همچنین از همکاری با گرداننده‌های بازی و کسب‌وکارهای محلی علاقمند به توسعه جامعه گیمینگ حمایت می‌کند.

اگر شما نیز به ترویج بازی‌ها و رویدادهای گروهی علاقه دارید یا به دنبال ایجاد فرصت‌های تجاری در این زمینه هستید، با ما تماس بگیرید. ما به افتخار می‌آوریم که گیم میت را به عنوان یک جامعه بازی‌های گروهی به شما معرفی کنیم و از حمایت شما در ایجاد یک تجربه‌ی منحصر به فرد در دنیای گیمینگ کمال تشکر را داریم.

به ما بپیوندید تا جهان بازی هارا باز کنیم!

0
تعداد رویداد
0
گرداننده همکار
0
کافه همکار
بازیکنان
جایی برای
بازی داری؟
جایی برای
بازی داری؟
پس با ما در 
تماس 
تماس 
باش

09916742522